sedaozdemir benim oğlum 6 ay 20 günlük. Cumartesi eğitime başladık bugün 5.gün. Normalde 2.ayın sonundan beri ayakta sallanarak uyuyan bir bebekti. Gece gündüz. Dün gece sallanmadan beşiğinde uyuttum üstelik uyuyana kadar yanında olarak. Hic aglamadı ama uykuya dalması yarım saati buldu. Bugün gündüz 2 kere sallanmadan beşiğinde uyudu. İlki 20 dakika, 2.si 40 dk yı buldu uyuması. İkisinde de uykuya geçme aşamasında huysuzlanıp ağladı, kucağımda sakinleştirip mayıştırıp beşiğine yatırdım ve bir süre sonra uyudu. İki uykusuda 1,5 saat kesintisiz sürdü.
Sanirim bir süre böyle dokunarak okşayarak kucağa alarak devam edecek gibi. Umarım bunları da bırakıp uyuyacak ☺️😊