macakizi8 Benisahtesevme2 insallah ilk hakkında alırsın canm heycan yapacak bir şey yok takma çok kafana
macakizi8 Benisahtesevme2 gerçekten bırakmak için bırakıyorlardi başka bir sebebi yoktu kendi hocalarım bile şaşırıyor du kaldığım da 😂
Korel Benisahtesevme2 Son dersim iki hafta önceydi ama ben zaten araba kullanmayı bilerek yazılmıştım ehliyet kursuna. Resmiyete dökeyim diye 🙈