incitomm Benisahtesevme2 size göre dolu deilse o tarihler ayarlanabilir eşim 1 ay önce aldı öyle yapınca sınavı Gayet iyi geçti bizde İstanbul’dayız bı sansinizi deneyin derim geç olmadan sorgulayın bakalım inşallah olur 6 yıl önce aldım ben sınavda sakin olunca herşeyi yaparsınız kendinize güvenin olmasada çok stres yapmayın derim
Aenia Direksiyon sinavi ile derslerim arasında 2 hafta vardı benim . Bir gün öncesine özel ders almıştım bir daha ve başka bir araci kullanmadim, evdekileri vs. Fren debriyaj ayarını karistirmamak adına. Sınavınızda basarilar, inşallah geçersiniz 🥰
macakizi8 Benisahtesevme2 ah ah kanayan yaram 1 ay öncesinden verdiler 6 dersti sanrım neyse dosya yaktım ve ara verdim uzun bir süre Ehliyet hayalime
macakizi8 Benisahtesevme2 2 kez girdim sınava sonra hevesim kaçtı kalan 2 hakkı mı da girmeyerek yaktım çünkü 2 kez hakkımı yediler bende sinirlendim bıraktım
Benisahtesevme2 macakizi8 çok gıcık olıyor bazısı ya gerçekten sırf bırakmak ıcın gelıyorlar yazık ya ınsanların hakkına gırıyorlar Bana verecegın tavsiyen var mı
macakizi8 Benisahtesevme2 insallah ilk hakkında alırsın canm heycan yapacak bir şey yok takma çok kafana
macakizi8 Benisahtesevme2 gerçekten bırakmak için bırakıyorlardi başka bir sebebi yoktu kendi hocalarım bile şaşırıyor du kaldığım da 😂
Balkelebegi Benisahtesevme2 benim eşim verdi o zamanlar sevgiliydik kavga dövüş öğrenmiştim🤣🤣 sınava 1 hafta kala başlamıltık