eda-ela Balkizinannesitugce hafta sonu yağmurlu ama eğer giderseniz Tarsus yakın oluyor hem hayvanat bahçesini gezersiniz hem bedesten var kapalı çarşı gibi orda hediyelik oyuncak vs bakabilir sonra da hemen orda fındık lahmacunu yapan bir yer var yemek de yiyebilirsiniz keyifli oluyor tavsiye ederim😍
Sumbul1 Balkizinannesitugce Kaç sene önce bardaydınız lojmanda değiliz tokilere yakınız ☺️Babamız neredeydi eşim jandarma
Sumbul1 Balkizinannesitugce çok olmuş o zamanlar buralarda görev yapmak sıkıntılı Midyat çok değişti gelişti diyorlar☺️
Sumbul1 Balkizinannesitugce Tok kuyumculuğa girdim bir kaç kez ama sabit takı takıyorum ya çıkaramıyorum o yüzden alamıyorum takı inşallah pişman olmam 🫢 Temmuzda tayinciyiz