Senorita lütfen korkmayın gerilmeyin. Benim yeğenim 3 yaşına kadar konuşmadı anne babasına bile bakmıyordu seslenince,alkış yok by by yok şimdi 4 yaşında susmuyor, kaç tane dr otizm dedi sonunda bir doktor otizm denmesi için 10 belirtiden 8i olmalı sosyalleşsin yaşıtlarıyla oynatın her gün parka çıkacak hemen düzelecek dedi öyle de oldu,etrafta hiç çocuk olmadığı için meğer çocuk bizi beğenmiyormuş😂 ben artık hemen otizm denince inanmıyorum gerçekten benim ilkokulda bile sosyal olmayan arkadaşlarım vardı hepsi de gayet iyi onların da kişiliği var bence🤗 diyelim ki çok sayıda dra gittiniz ve 3 yaşında da teşhis doğrulandı(otizm için önemli bir yaş diyor uzmanlar) o zaman da eğitim vs dikkat edip hayata karışmasını sağlayabilirsiniz insanların çocukları yatalak oluyor,vefat ediyor malesef çocuklarımıza gribi bile yakıştıramıyoruz tabiki ama çok çok daha kötüleri var, kendiniz güçlü olun ki o da rahat mutlu ve güçlü olsun ve birden çok doktora gitmeden biraz da büyümeden hemen üzülmeyin derim.