Tatlisoglum sonradan olan birşey olduğunu düşünmüyorum. Ama 1 yaşında belli ediyor genelde. Tv izlemekle bebeğiniz otizm olmaz, sebebi henüz bulunamadı ama bu da Allah tarafından olan bir şey bence. Olacağı varsa oluyor yani. Bebeğiniz epey büyümüş, olsa zaten belli ederdi. Mesela siz seslenince bakıyor mu, kapı çalınca falan anlıyor mu kapı çaldığını, ne bileyim bir doğum günü olur heyecanlanır ortamda oynar güler falan. Otizmli bebekler bunlara tepkisizdir. İnsan içinde olmayı sevmezler. Bir şey istediğinde kendi almaz sizin elinizi ittirir o şeye doğru mesela. Konuşmaması normal bazı çocuklar geç konuşur dediğiniz gibi. Önemli olan tepki olması ❤️❤️ 22 aylık yeğenime de video açıyolar ara sıra mesela telefondan ama yavaş yavaş konuşuyor çok akıllı. Bunlardan uzak tutamayız malesef çocukları ama sürekli izletmemek lazım