Arenilay- evet kızım çok asosyal büyüttüm, kendi suçum bunun için 3 gündür kendime gelemiyorum. Dışarı yaknız bahçeye çıkarız, yakında market falan yok yalnız , boyun grupuna da bu kış 3 defa götürdüm . Çouk benden başka hiç kimseyi görmüyor. Eşim geç geliyor akşam 1 saatlik kaynanama geçiyorum. Anneme haftada bir ,ona da bazen gidemem erkek kardeşim okula gidip geliyor hastadır hep zaten. Anlayacağınız çocuk eve haps oldu, hepsi de benim suçum