Kbetul yaklaşık 9 aylık olana kadar beşiği olmasına rağmen yanımda yatırdım, eşim sürekli görevlerde oluyordu yalnızdık o yüzden. bir aydır beşiğinde yatıyor ama onunda ön korumalığını kaldırmıyorum bizim yatağa sıfırlıyorum gece uyansa da bizi görüyor yan yana yatıyoruz gibi. Gündüz uykularını da beşiğinde yapıyor. Şu an 9 ay 20 günlük