İlk haftasında pusette ,sonra gece gündüz memede ,benim yanimda🥲
1 aylık olduğunda gündüzleri yastığımda yüzükoyun uyuyordu,gazı olduğundan öyle rahat ediyordu sanırım..
Şu an 2 aylık gündüz park beşikte yine yüzükoyun uyuyor genellikle. Gece hala kolumda ve memede 🥲
Deniyorum farklı farklı yerlerde ,farklı şekillerde yatırmayı ama 20 dk sonra uyanıyor özellikle gece …