1bebe1ana güle güle büyütün bebeğinizi 🌺 tamamdır, çok teşekkür ederim ☺️
saglikguzellik Sizinki ne zaman tutabildi acaba❤️
1bebe1ana aynisinj bende dusundum doktor cok erken daha dedi.simdi 4 ay oldu tutuyor korkma