Bisaniye zaten hep yanimizda. 😁 oglum daha oturamadigi icin ve mama sandalyesi de olmadigi icin yersofrasinda yiyoruz yemegi bazen. Hatta dün eşimin kaşiginı sofradan alıp ağzina göturdu. 😂 5,5 ayliktan beri yemek suyu, salata suyu,yogurt felan tattiriyoruz zaten ama yogurdu yemiyor oglum.