Sedaahmet ben a101 de mağazacılık sorumlusuydum alcak olanlar önceden derdi ben ona göre diğer mağazalardan getirtmeye çalışırdım bi Çarşambadan falan söyleyim orası nasıl yapıyordur bilmiyorum ama ayrıca ben aldım ama daha 4 aylık kızım kullanmadım ucuz olanı aldım pahalı olanda geliyor bu hafta