Domino çok şükür sağlıklı da. Ben çok pimpirikliyim, her kontrolünü yaptırdım da. En ufak şeyde doktorla irtibat halindeyim ya da kontroldeyim zaten. Çok şükür sıkıntısı yok... Sıkıntı meme :( süüüürekli meme. Kusuyor artık düşünün almıyor midesi. Hırslanıyor ama neye anlamadım. Bi de çok korkuyordu, bizim kendi evimize alıştırmamız çok zor oldu orda korkuyordu çünkü. Annemlerde uyuyordu burda da başladı korkmaya ve uyanmaya. Çoğu zamanda o yüzden memeye saldırıyor ve böylece alıştı sürekli ağzında olmasına :(