SeverusSnape aynı işte :)
Anne yanı yok bizde
Beşik var
Ve beşik yeni yeni yatırıyorum
Öncesi kucagımda oturarak uyuyodum.
Yani senin zamanlar. Yanyana yatmaya korkuordum.
Artık yatıom. Büyüdü ve canı ne istiyosa yapabildğinden.
Sen al hamak. Sonra dua edecen ☺️
Banada arkadasm böyle tavsiye etmşti.
3 aya kadar salonda tv sesinde uyuttm hep öyle. Keyfimede baktm 😀 sonra işte salonda uyutmıym dedim odaya geçtik. Ama müzik mutlaka aç alıştır.
Bi müzik seç. Dışardaki sesleri bloke etsin. Acil kolik müzik bu işe yarıo. Gece bizde o sesle uyuyoz 🤦🏼♀️ Ama bebek içn ii. Dışarı cıkarken uyutrsak yine o müzik pusetinde.
Böylece şuan o müziği açıorm uyucanı anlıo ve kolay uyuyo. Tam 2 ay civarı alıştırdm buna.