Kesinlikle endokrinoloji görünün hap vermek üzücü bir durum değil benim oglumdada troid var. Doğumsal olduğu için sıkıntılı durumlara yol açabilir lütfen kulaktan dolma bilgilere inanıp ihmal etmeyin. Çok şükür tedavisi olan bir durum. Hergun sabah aç karnına üstüme karıştırıp siringayla veriyorum. Çok şükür her şey yolunda. Sağlıkla büyüsün