Merhaba arkadaşlar size bir sorum var benim oğlum 1 ay 20 gün oldu hala sarılığı geçmedi ve kontrollerde troid çıktı bugün yine kan verdik sarılığı 7 ye düşmüş ama troid 9.67 olmuş doktor bunun araştırılması gerekli dedi sarılık bundan bitmiyo olabilir dedi internetten baktım bebeklerde troid büyüme ve zeka geriliği yapabilir yazıyor açıkçası korktum bu durumu yaşayan yada duyan varmı