Aselcvk direk hacetteeden sıra aldım ben profa gitmedim ama tüm sonuçlara profoserler bakıyor ve alerji doktoru dediğimde profesördü. Pratisyenler ilgileniyor ama hocalarına soruyorlar. İyi bir hastane biraz uğraştırıyor ama iyi oldu bakin bi . İsterseniz biraz ücret ile direk profesör doktorlardan da sora alabilirsiniz. İlk çocuk pediatristine gittiğimde hocasını da çağırdı ve beraber ilgilendiler damlayı hocası verdi