miray31 evet ben şöyle yaptım yumurta ve süt ürünlerini aynı anda kestim benim bebeğim 10 gün sonra biraz rahatladı biraz rahatlama olunca yumurta yedim 2 gün üst üste ve çocuğum yine çıldırdı ağrıdan ve acıdan bunun üzerine yumurtayı da tamamen kestim. Daha sonra simit ve bir gün sonra tahin yedim bebeğim yine kötü oldu susamı da çıkardım. Bu şekilde bağırsak reaksiyonlu çoklu gıda alerjisi olduğunu farkettim. Bunlara alerjisi var İnek sütü çapraz reaksiyonlu olduğu için keçi de yemedim, dana etine çok fazla alerjisi var, yumurta, tavuk eti, susam, nohut, ceviz, mercimek.