Senayys Lütfen ağlama, üzülme. Hiç emziremeyenler ne yapsın 😊 Keyfi kesenler var biliyor musun? Hiç emzirmeyi sevemedim mama veriyorum diyeni duydu bu kulaklar😊 senin durumun senin dışında gelişmiş. Emin ol aradan bı kaç zaman geçince sende oda alışacak ve belkide daha çok yemek yiyecek uykusu düzene girecek😊 böyle düşün bebeğin senin stresini hisseder. O daha kötü ama.