Kızlar hello 11 aylık oğluşum var gece sabah kadar emer koyun koyuna uyurduk normalde fakat son 2 3 haftadır inanılmaz ısırıyor memeyi kanatıyor sürekli şuan delik deşik bir halde resmen delinen yerler sarı sarı görünüyor iltihaplı kendi acıma mı yanıyım onun memeyi açıp ağlamasına mı bilmiyorum sinirlerim çok yıprandı ağlaya ağlaya emziriyorum ama tükendim artık gece uyanıyor memeyi bekliyor tekrar dalmak için gelmeyince deliriyor alıyorum sakinleştiriyorum sallıyorum ne o uyuyabiliyor ne de ben 🥹evet çok uzattım ama normalde 2 yaşa kadar emzirmek istiyordum direniyorum o yüzden ama sanırım olmıycak tecrübeli annelerden yardım istiyorum gece beslenmesini kesmek için nasıl bir yol izlediniz yani memenin yerine ne koyabilirim devam sütü tarzı destek bekliyorum sizden ayrılmak da istemiyorum ay çok uzattım ama canım çok skkkın 🥹🥹