Atesbebek o da esmin işinden dolayı 2 ay kadar şehir dışına çıktık annemlerde kaldık orda olduğumuz için gene biz aynı odada ayrı yataklarda yattık çocukla. Döndüğümüzdede direk odasında yatmaya başladı. Yani şuan ayirsaniz ayirirsiniz . Bu bilmiyorum bizim için bir süreç halinide almadı hiç bi taktik yapmadık aldık koyduk orda yattı iste gündüzleri de yatiriyordum ben zaten .