Ezgiiokay ucunu de hep yataklarinda yatirdim cunku aklo basima gelince sizden kopmak istemiyorlar
Sizde emzirip begisine koyabilirsjmjz uyumazsa pis pis acip sirtina patpat vurabilirsimix ayırmanız lazom snr bagimli oluyor
Kizim uc bucuk yasinda bi aya her gece aglaya aglaya yanima geliyordu yatağında yatmak istemiyordu esimde kiyamiyordu ama eşi!i karıştirmadim hep kizim bak kendi yataginda yatman lazim ben yanındayik felam die anlattım gecti bu durum
İki yasinda oglumda her gun sabah 6 ,gibi yanimiza geliyor sevip sutunu verip yatagina koyuyorum
Bebis de yataginda zaten
Alistirmayin anne yani begisi ile ayirin yoksa cok zor olur ileride