Seymaa93 Dr. Herşey normal diyorsa kesinlikle gece beslemesi yapmayın. Benimde ilk bebeğim ben bilmiyordum açıkçası bebeğim uyuduğu halde alıp emziriyordum. Şuan 14 aylık gece uykusuna yattıktan sonra en az 4 kez uyanıyor.