Merhaba sevgili anneler:) Bebeğim 3 ay 24 günlük gece 2 defa besleniyor sadece ve sabah erkenden bir defa uyanıp besleniyor yeterli mi sizce 5 6 saat aç kalıyor bu normal mi kendisi uyanmıyor doktorlar da 3. Aydan sonra uyanmadan uyandırmayın diyorlar siz nasıl yapıyorsunuz anlatır mısınız