Balim61 nasıl yani ben Aile yardımından yararlanıyorum bi geçen yılbaşından önce aldım ilkini bide bu ikinciyi alıcam bide iki kez elektrik yardımı yatmış daha ödemedik ikisini de kullanmadık yani bide doğalgaza başvuru yapmıştım oda tamamlandı yazıyor almadık daha yani çıktı mı çıkmadı mı emin olmaya çalışıyorum bende