_22_incimeva_ Demeali merhaba yeni gördüm mesajınızı 🤗 süt ve süt ürünleri bütün paketli gıdakar,domates ve domates salçası , tahin, susam, daha eti, yumurta, kuruyemişlerşn hepsi leblebi dahil, bunların hepsini kendim buldum şuan ek gıdadayız sebzelerle başladık
Demeali _22_incimeva_ hiç önemli değil bende uzun süredir diyet yapıyorum ve dediklerinizin hiç birini tüketmiyorum ama kaka da kan hala oluyor bizde 5 aylık olcaz aöa ek gıda için erkem değil mi acaba
_22_incimeva_ Demeali muhakkak kaçak vardır yoksa gelmemesi lazım ve eğer kaçak varsa diyet tekrar başa döner 3 hafta olarak
_22_incimeva_ Demeali patates ile başladım buharda haşladım çatalla ezdim zeytinyağı koydum çok az birazda sütünden ilave ettim ilk gün bir çay kaşığı 2. Gün bir tatlı kaşığı 3. Bir yenek jaşığı kadar ardından havuç kabak brokoli bal kabağı bunların hepsini 3 gün karıştırmadan tek tek ama yeşil kabak sıkıntı oldu yanaklarında sivilceler çıktı şimdi meyveleri başlıcaz elma armut muz Bıı ayı böyle bitirecez doktorumuz böyle söyledi bunlara sıkıntı çıkmadıysa 6 aydan sonra öğünlere başlıcaz dedi siz yinede doktorunuzun dediği şekilde ilerleyin 🤗
HanifeAskr Tubiti benim kızımda 26 günlük vücudunda yok ama yüzünde isilik gbi şeyler çıktı. Doktora gttik alerji olabilir dedi dikkat etmem gerektiğini söyledi bide krem verdi.
Demeali _22_incimeva_ _22_incimeva_ valla tavuk yiyordum onu d bıraktım Bayadır baika bişi yemiyorum ki anlamadım bende
Tugba82 Melis2015 çocuk doktoru yönlendirmesi lazımmış randevu alamıyorum hiç biride yönlendirmedi bidaha çarşamba günü gidicem başka çocuk doktoruna kendim söliycem yönlendşrmezse
Melis2015 Tugba82 anladm Allah yardımcınız olsun inşallah tez zmanda ne olduğu bian önce çıksın bebiş rahat etsin 🤲🏻
tugbakoksal Tubiti benimde 40 günlük kızıma olabilir demişti. Damla verdi. O kadar dikkat etmeme rağmen geçti. Sizin belirtiler neydi?
Tubiti tugbakoksal çocuk alerji doktoruna yönlendirdi ama randevu bulamıyorum. Farklı doktorlara götürdüm hepsi de aynı şeyi dedi. Bi süre ara verdim. Sonra tekrar yedim yine hemen kızarmaya başladı bebeğim. Şu anda yediğim herşeye dikkat ediyorum. Alerjiden randevu bulabilirsem test yaptırcam. Bir de bana doktorlar hiç damla vs vermedi. Size ne damlası verdiler.
Elisela tugbakoksal banada diyet yapma dedi alışcak vücudu yapcak bişey yok dedi doktor relectaz kullanıyorum karnında çok gurultu var yediğinize dikkat ettinizmi ama ben mamada veriyorum normal mama süt ürünlerinide direk tüketmiyorum aşırı gazımız var birde alerjiden sizlerde de oluyormu
tugbakoksal Tubiti relactaz diye bir damla verdi canım beslemeden önce 5 damla günde 3 kere veriyorum
Fadimana42 _22_incimeva_ diyeti nasıl yaptiniz bende de aynı durum var oğlum 2 buçuk aylık damla verdi doktor kullanıyoruz ama diyet demedi neler yemeliyim?
_22_incimeva_ Fadimana42 merhabalar relactaz mı kullanıyorsunuz süt alerjisimi kesin doktorunuz ne önerdi acaba
Fadimana42 _22_incimeva_ evet inek sütüne alerjisi çıktı ama çok fazla değil dedi doktor kakasindan test yaptı kan gelmişti… verdiği damlanın adı osicol bunu kullan şikayetleri artarsa sana perhiz uygulariz dedi
_22_incimeva_ Fadimana42 hımm anladım.yani şöyle aslında neyin dokunduğunu siz bulacaksınız deneyerek malesefki neler dokunuyo nasıl tepki veriyor yorucu oluyor ama yapacak biley yok doktorum bana süt ürünlerinin kesn dedi ama ben kendim deneyerek buldum dana eti yumurta tahin susam domates domates salçası bunları yemedim düzeldi paketli hiç bir gıdayı tüketmiyorum
Fadimana42 _22_incimeva_ haklısınız kendimin bulması lazım ve cidden zorlu Bi süreç ama geçecek hepsi inşallah teşekkür ederim:)