Tubiti üzülme desem de üzüleceksin biliyorum Ama üzülme.Eğer diyetine çok dikkat edersen süt yoğurt peynir gibi hiçbir şey tüketmezsen ve bunları içeren pakette herhangi bir gıda çok dikkat etmen gerekiyor.paketli gıdalar çünkü çok riskli dışarıdan yemek yememen gerekiyor tavuğu sütle terbiye ediyorlar ya da işte eti sütle terbiyeliyorlar hiç dışarıdan yemek yemeyeceksin pakette gıdaları çok dikkat edeceksin ancak öyle bebeğin döküntüleri düzeliyor. zor bir süreç ama zamanla geçiyor yani zamanla daha düzeliyor tamamen ne zaman geçer bir şey diyemeyeceğim benim bebeğim 1 yaşında hala geçmedi ama en azından artık benim sütümden etkilenmiyor.İstanbuldaysan mahmut doğruyu tavsiye ederim her zaman cevap veriyor ve güzel takip ediyor.Çok geçmiş olsun❤️