1919 bnmde 3 gün oldu biraktirali. En başta sabırlı olmak lazımmış kesinlikle pes etme ilkgun çok ağladı vermedim yemek yemedi aç aç uyudu gece çok ağladı eşim ver bari geceleri dedi. İlk gece verdim ikinci gün tekrar istedi vermedim yemek yine yemedi gecede vermedim aç aç uyudu. Aç kaldığı için yavaş yavaş yemek yedi. Dün gece tekrar sit diye ağladı bıberona süt koydum istemedi annecim artık bnm sütüm bitti artık evdeki sütleri bitirmemiz lazım dedim. Uyudu tekrar kalkınca biberon sütü içmek zorunda kaldı. İlk 2 gün bnde oglumla ağladım keşke kesmeseydim diye ama artık bnmde gücüm kalmadı 55 kiloyum 1 gram bile kilo almıyorum çocuğum yemiyordu. Bnde post açmıştım çok güzel aciklama yapanlarda var bı bak istersen postuma