Selam kızlar yardımınıza ihtiyacım var kızım i mı sütten kestim 16 aylık kesinikle yemek yemiyor memeye cok düşükdü gece 4 5 kalkıp emiyo du artık gögüsüm acık gezer oldum kendim halsiz kaldım zayıfladım dermanım kalmadı kestim bugun üçüncü günümüz artık istemyor bakıp iş oldu diyip kapatyo ama bugun canımı cok sıkkıldı yemek yemiyor yemek yesin yemeye başlasın die dün cok güzel yedi bugun hiç bişey almadım vicdan azabı cekiyorum yemedi agladım bile yaşayan varmı geciren varmı gecer mi bu yemek yememesi alışacak mı lütfen yazın icimi ferahlık verin 😒😒