Merhaba anneler kızım 8 aylık ve ben hala uyku düzeni oluşturamadım. Uykularımız leş gibi. Ne gecemiz güzel ne gündüzümüz.Benim gibi düzen oluşturamayanlar var mı? Memeyi emzik niyetine kullanıyoruz. Tabi düzen kuramayışımızın en başlıca nedeni evimizide sürekli kalamayışımız. Eşim sürekli şehir dışına çıkıyor bizde sürekli anneme gidiyoruz annem sağolsun gelmiyor biz gitmek zorunda kalıyoruz e ister istemez bir düzenimiz olmadı doğduğundan beri. Bana bir akıl verin ne yapayım nasıl başlayım nasıl ilerleyim.