Sevgimelegim Nil595959 bence oyle.. Oglumu 18 ay emzirdim hic kilolu bi bebek degildi.. Simdi ikinci bebegimi mama, meme gidiyoruz 3162 kg dogdu yarin kirki cikiyor 6 kg yakin olmus 🤐🙄
Suzitosuzi Annisss gereğinden faZla verilince şişiriyor Kİ genelde mamayı kilo alsın tok tutsun mantığıyla fazlaca veriyorlar. Her ebeveyn ve her ebebek aynı değil tabiki bizimkinde aynı 9 ay 9 kilo tam idealmiş
Annisss Suzitosuzi mama vermediginiz için bilmiyorsunuz galiba fazlasını yiyen bebek gormedim ben 9 aylık oğlum hala 120 CC iciyo ve çoğu zamanda atıyorum içmiyo
Funymumy Nil595959 ben ilk 3 ay anne sütü verdim bebeğim çok güzel kilo aldı bizim kilomuzda olan akrabanın cocugu daha kilolu duruyordu mama şişirir derler hep 4. Ayda meme resdi başladı uyurken meme uyanıkken mama verdim bebeğim çok az kilo aldı yani ayda 1 kilo alırken 650gr aldı bnm bebeğime anne sütü daha çok yarıyoe denemediğim mama kalmadı ama ı ıhh hemen acıkıyor
Suzitosuzi Annisss mamayla beslenen çok çocuk gördüm sizinki öyle olmayabilir mama şişirir siz kabul etmeyin