Nil595959 ilk 3 ay sadece anne sütü verdim ben kontrolde biraz zayıf diyolardı 1 aydır anne sütü ve mamada alıyo şuan gayet normaliz
Bi tanıdığımın bebeği anne sütü aldı 4 ay o baya kilolu bi bebekti
Yine bi akrabamız sadece mana verdi cocuguna hiç emzirmedi oda baya kiloluydu bebekten bebege değişiyo
Siz genede anne sütü verin yetersiz kalırsa zayıf olursa mama takviyesi yaparsınız