MrzBaby Merhaba koleksiyonumda var eğer isterseniz bakabilirsiniz. Banada yardım etmiş olursunuz koleksiyonu kaydedip. https://ty.gl/8gch8oudu9 Şimdiden teşekkürler
Deletedmom_48 Emreninannesi- internetten bakmayın gallery ceystal diye mağazada satılıyodu fıssler satıyo ordan inceleyerek aldım 6bine iki ay olmadı daha
[silindi] Emreninannesi- bime ya da A101 e tefal gelicekti geldi mi bilmiyorum ama tefal de çok iyidir.
FatmaKrbkl Emreninannesi- o eski bi model canım ama ben pilav makarna falan dışında yemeklerimin hepsini onunla yapıyorum ☺️
Oaoa Eftelya32 benim de karacadan çeyizine aldığım her şey çöp oldu.Bir tek düdüklü sağlam çıktı çok da güzel pişiriyor yiğidi öldür hakkını yeme 😄
duyguluanne Emreninannesi- fissler annemde var ama o zaman ucuza almıştım 7 yok oldu taş gibi ama şimdi pahalı diye evlenirken Tefal aldım 3 yıl oldu bir fissler değil ama bence çok iyi
Emreninannesi- duyguluanne fissler almayı çok istiyodum aslında ama kocaya dyson aldırdım şimdi o kadar bütçemiz kalmadı 🥹