Deletedmom_48 Emreninannesi- fıssler pahalı ama çok memnunum ceyizime bile almadım korkum vardı alırsam fıssler dedim:)
Deletedmom_48 Emreninannesi- internetten bakmayın gallery ceystal diye mağazada satılıyodu fıssler satıyo ordan inceleyerek aldım 6bine iki ay olmadı daha
Eftelya32 Karaca’nın sadece duduklusunden memnunum çabuk pişiriyor düdüklüden korkan ben korkmuyorum ocağın altını kapattıktan sonra 20dk sonra havasını boşalttığı için açabiliyorum
Oaoa Eftelya32 benim de karacadan çeyizine aldığım her şey çöp oldu.Bir tek düdüklü sağlam çıktı çok da güzel pişiriyor yiğidi öldür hakkını yeme 😄
Gkcylmaaz Taç bizim arkadaşta var hiç memnun değil geçen aldım kemikli et pişirdim 2 saatte pişirdi, pişirmek denirse. Değiştirecekmiş arkadaş. Bende arayıştayım
Eminerd Emreninannesi- emsan falan sakın almayınn bütçeniz varsa net fissler evladiyelik her şeyden önce bir kere alın ömür boyu kullanın☺️