Babyluna geçen ay bize 2500 geldi yeni kombi takılmıştı üstelik bakalım bu ay ne kadar gelecek kazandığımız paraları bunlara vermek çok zoruma gidiyor çocuklar olmasa asla açmam evde belli eşyalar dışında yanan birşey yok elektrik bile 500 TL gelmiş 3 bin kafadan otomatik gitti yazık vallahi çok söylenecek şey varda işte neyse diyorum