Babyluna kızlar zaten her ay çok yüksek gelen fatura bu ay geçen aya göre dahada fazla gelmiş evim son kat ısınmıyor kızım sürekli hastalanıyor birde yıkanmayı seviyor babasıyla oyun oynamayı seviyor sizce sıcak suyunda çok etkisi var mı
[silindi] Babyluna bize de 2600 gelmiş geçen ay 1500 gelmisti ve daha fazla yakmistik bu ay derecesi daha düşüktü ama daha fazla geldi bizde en son katta oturuyoruz derecesi çok yüksek de degil ama böyle geldi
Balkupum2505 Babyluna bana henüz gelmedi bekliyoruz bakalm. Hic kapatmadim sürekli 35te yaniyo haftaya falan gelir artık… en son faturada 15 gün evde yoktum 380 gelmisti
Themhrmom Babyluna ooohaaaaaa🙄🙄🙄🙄 yani nedesem bilemedim zamlardan mi desem banyo yaptirsaniz sanki ne gelecrk bilemedim ayy her gecen gun faturalar firliyo
Babyluna Themhrmom aşırı fazla cidden saçmalık evim 130 m2 ama ısınmıyır diye eşim çok yüksek yapıyor doğalgazı o ayrı hep böyle nasıl bu ay 1.000 fazla gelir ki aynı şeyler bi tek banyoda uzun kaldı 2-3 dfa
limoncicegimFO Babyluna yazın sadece sıcak su kullandığımız da en fazla 100 TL geliyor sıcak suyun aşırı etkilediğini sanmıyorum ısıtmaya daha çok geliyor bir de derece yüksek olunca eviniz de eğer ısınmıyor sürekli kombi evin ısısı için çalışıyor olabilir
Babyluna limoncicegimFO sanırım böyle oldu yani bu sene havalar aşırı soğuk ondan galiba başka bşy aklıma gelmiyor
beratcan3446 Babyluna sadecee suyunu kullanıyorum 185 ₺ sınmıyor diye elektrik sobası kullanıyorum elektrik 2 500 geliyor bizede tek oda ısınsın diye 3 florasanıda açıyorum. ısınıyorum en azından
balkaymak__ Bana 370 gelmiş sizlerin yorumlarını okuyunca şok geçirdim 2500 nedir yaaaaaaaa yazık günah Allah yardımcınız olsun gerçekten.Evim 2+1 yatak odası ve salon yanıyor bi oda bomboş orayı açmıyorum bide koridoru açmıyorum mutfakta petek yok zaten
beratcan3446 Babyluna malesef öyle ama eski yapı oturduğum ev. bütün petekleri belli bir ayarda açsam malesef hem doğal gaz yüksek geliyor hemde ısınamıyoruz. hemde hastane masrafları çektikleri de var tabi.
Balkupum2505 Babyluna dogrudur ben orta katta oldugum icin fazla bile gemiyo bana kisa kollu duruyorum