Sakın pes etmeyin , devamlılık getirmek çok önemli . Her gün banyo yapın göğüslerinize sıcak suyla masaj yapın . (Zaman olmuyor genelde her gün banyo için :) vücudunuzu yıkarsınız) Kuru dutu kaynatıp suyunu içiyorum ben . bol su , olabildiğince uyku önemli . Bende 25 güne kadar silikonlu göğüs ucu ile emzirdik + Eds ile destek verdim . (sütüm az olduğu için mamayı eds ile silikon göğüs ucunun kenarından veriyordum ama hep göğsümde tuttum . Silikonlu göğüs ucunda bebekler çok vakumlayamıyor . O yüzden süt çok gelmiyor . ama yavaş yavaş kendi göğüs ucunuzu da her gün bir kere iki kere derken vermeyi deneyin .Zamanla alılacaktır. O zamanlarımda sinirlenip bağırıyordum .şu an bakınca herşeyin sabırla olduğunun farkına vardım.Güzel anne sakın pes etmeden devam et .herkesin gebeliği nasıl farklı geçiyorsa bu dönemlerde herkeste farklıdır.Kimseyle kendini kıyaslayıp moralini bozma :)