Deletedmom_99 aynı sıkıntı Bizde de var .inanın denemediğim şey kalmamıştır.
Solgar tablet,bestlak damla, mamıllac damla, lactamil anne sutu artırıcı içecek,malt içeçekleri; humana, ziya dede,milk tea,rezene ,anason,kimyon,ısırgan,kişniş çayları;hurma,incir,kuru dut,kuru üzüm;hosaf, kompostolar;yulaf,tahin,helva;bulgur pilavı,soğan,dereotu; gunde en az 3litre su….
şuan aklıma gelen bunlar.yanı o kadar şey denedim ki anlatamam.2 satte bir sağım yaptım.sık sık emen bir bebeğim yok benim.zorlada olsa tutturmaya çalıştım hep.bebegımle ten tene oldum..ama Ben bunye ile alakalı olduğunu düşünüyorum artık.sutume hep güvendim hep gelecek artacak dedim, olacak dedim.hıc stres de yapmadım.uyudum dinlendim.ama olamayınca olmuyor demek . sukur ki formül mamalar var dedım. Sadece üstüme düşeni yaptım.elimden gelen herşeyi denemeye çalıştım olmadı.demekki kısmeti bu kadarmış diyip mamayla devam ettik biz😊