Funda_yakut merhaba, benim evlenmeden önce adet dönemlerinde fındık kadar şişmeler oluyordu o zamanlar gitmemiştim doktora daha sonra hamile olunca şişlik ceviz kadar oldu doktora gittiğimde göğüste bulunan aksesuar diye geçen damarlar koltuk altında da bulunuyormuş. Ama bence sizde bi kontrol ettirin. Geçmiş olsun