Baby321 seninkinde süt kanallarıyla ilgili olabilir bol bol emzlr ve emzirince yumuşayıp rahatlıyor mu ? Ben emdirşnce rahatlıyordum sonra kendiliğinden geçmiş biraz takip et 1 haftaya kadar şişlik azalmaz veya inmezse genel cerrahiye mutlaka git canım . Bu arada hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün