fa_sena_y MR cektiremedik çünkü gürültüden hep uyandı. Biraz daha büyüyünce ilaç veya anestezi ile uyutup cektirecegiz. EEG normal çıktı ancak çocuk nöroloğu nöbet anındaki EEGyi çekmek lazım dedi. Yani bu 20 dakikalık çekimde nöbet olmayabilir dedi. Belli aralıklarla EEG çekmek lazım dedi,bu şekilde tesadüfen nöbet anına denk geldiği hastalar olmuş. Bebeklerde absens epilepsi teşhisi koymak çok zordur dedi. Takip edin dedi. Gün içinde dalma sayısı artarsa veya gelişiminde herhangi bir gerileme farkedilirse tekrar gelin dedi. Bir şekilde MR çekilmesini tavsiye etti.