Arkadaşlar 10 aylık bir bebeğim var. Genelde kahvaltı masasında mama sandalyesinde gözü dalıyor. Bir kaç saniye sürüyor önüne geçince veya elimi gözünün önüne getirince gülüp normal devam ediyor. Doktorumuza sorduğumda bir video çekin dedi ama henüz yakalayamadım. Her gün olmuyor. Ama mesela dün sabah oldu. Onun dışında hiçbir belirti yok. Ama bu internetten nefret ediyorum. Ne yani her gözü Dalan bebek epilepsi nöbeti mi geçiriyor yani?