Umutveannesi benim kızımda öyle canım 9 aylık. Aynen 3,5 saatte 120 anca.
Günlük maması çok düştü ek gıdaya geçtiğimizden beri. Mama ek gıda arasında sürükleniyorum. Ek gıdada yemiyor zaten.
Ek gıda yedirmeye çalışana kadar saatler geçiyor. Mama saati gelmiş oluyor. 3-4 kaşık ek gıda aldığı için bu sefer mamayı içmiyor baya aç kalıyor bence benim kızım. Sizde bu kısır döngüde kalıyor musunuz ??