AselinAnnesiiiiiiiii melekbuse22 3 ay 17 günlük gündüz 3 4 saatte bir 150 ml geceden sabaha da 180 ml veriyorum
Alinzi 49 günlük , meme tutmadı baştan itibaren sütümü sağıyorum ama 30 cc çıkıyor sütüm ilk süt veriyorum sonra mama yapıyorum toplamda 120 içiyor , bazen 90 değişiyor
Serpilyldz Alinzi 3 aylık 1 öğünde 90 cc içiyor genelde emiyor günde en fazla 2 defa mama veriyorum 180 cc toplamda ama sık sık emiyor 2 saatte bir
REZZ Gupssse evet yumuşak sıkışma yok içine gidiyor sanki ses geliyor gibi içinden. Daha çok küçük old icin anlamaması elde değil işte:( Alinzi Alinzi
fa_sena_y Alinzi çok çok fazla. 4 aylık oldu kızım 120 içiyor bir öğünde. O kadarlıkken en fazla 60 içmesi lazım en olmadı 90…
Zeynepasya13 Serpilyldz hangi biberon kullanıyorsunuz bebeğime benimde kullanmam lazım mama kaşık biberon kullanıyordum meme reddi yaşamamak için
livanurvealpinannesi61 REZZ 1 aylık bebek 90–150 ml arası içebilir. Bebekten bebeğe değişir. 1 aylık bebek için 60 ml çok az benim kızım 120 150 arası içtiği olurdu.
pitircikk REZZ benim bebeğim 9 günlükken ben 45 cc mama ya da süt veriyordum doktor kızmıştı dalga mı geçiyosun sen çocuğu aç bırakmışsın 60-70 cc içer sonra da yavaş yavaş arttır demişti. 1 aylıkken 90 cc içiyordu 3 saatte bir
Cagan-Atam Kumpr ek gıdaya başladığınız için mi acaba benim oğlum da ek gıdaya başladığımızda beri pek mama içmek istemiyor onun için soruyorum.210 cc biraz az biz de aynı şekildeyiz belkide daha bile az bizimki 🥺
Biz3kisiyiz_ Duru040722 günde kaç kere içiyor acaba ? Ek gıda alımı nasıl acaba ? Benim kızımda 7 aylık
nevabilen Duru040722 benimkide 7 ay 10 günlük günde 3 kere gecede 1 kere 150 içiyor aşırı red yapıyor memeyi bıraktı zaten sanırım dişler geliyo yani inşallah ondandır en azından geçici bı süreç olur 😕
Mehtap-37 Yeenianneee benim ki de aynı ay ve gün 3 saatte bir 90 bazen 120 içiyor ek gıda da veriyorum ama çorba falan içiyor ondan herhalde fazla mama içmiyor
Umutveannesi Sizin bebekler ne güzel içiyormuş ya maşallah.. benimki 9 ay 18 günlük 120 cc içiyor anca oda 3,5 saatte bir
Nesli92 Umutveannesi benim kızımda öyle canım 9 aylık. Aynen 3,5 saatte 120 anca. Günlük maması çok düştü ek gıdaya geçtiğimizden beri. Mama ek gıda arasında sürükleniyorum. Ek gıdada yemiyor zaten. Ek gıda yedirmeye çalışana kadar saatler geçiyor. Mama saati gelmiş oluyor. 3-4 kaşık ek gıda aldığı için bu sefer mamayı içmiyor baya aç kalıyor bence benim kızım. Sizde bu kısır döngüde kalıyor musunuz ??
Metehannnn Umutveannesi benim bebeğime 7 aylik 120 cc bazen 150 cc içiyor. Benimki de 3 saatte bir içiyor. Ama masadan mamaya değişiyor. Aptamil daha doyurucu diye biliyorum
Kumpr Cagan-Atam ek gıda sürecimiz biraz sıkıntılı geçiyor 🤯 daha fazla versem içerler ama sınırlandırıyorum doyuyorlar
Asilloglumm 4 saatte bir 120 gece yatarken 180 cc içiyordu suan tam 4 aylık olduk ve huy degistirdi bi anda 4 saat olmasına rağmen 10 cc icti uyurken de veriyorum istemiyor :(
AlpaslanMomm Asilloglumm 4ay atağı🥲 çok değiştirdi bizi de memeden ayrılmayan oğlum şimdi sadece gece karanlıkta alıyor memeyi gündüz sağıp veriyorum arada mama takviyesi de var 🥲
Askumm Asilloglumm aynı durumdayım ilk 3 ay ne versem içiyodu 3 ay 4 günlükken huyu değişti şuan 4 ay 6 günlük uyanıkken 10 cc anca içiyor uykusunda veriyorum bazen 3 saatte bir 50 bazen 90 bazen 4 saat sonra 100 içiyor kafayı yemek üzereyim
Umay-miray Asilloglumm üzülmeyin kendinizi çok yıpratmayım ben yeni deneyimledim gerçekten ataktan içmiyorlar ama 10 günlük bir süreç sonra eskisi gibi hatta bi tık daha iyi bile oluyolar ben kendimi çok üzmüştüm lütfen siz geçici bir süre olduğunu bilin . Allah yardımcınız olsun 😌
annesininbali-00 livanurvealpinannesi61 benim 40 günlük önce emziriyorum sonra 60 veriyorum hep bazen bitirmiyor bile
Asmina05 4 gün sonra iki aylık olucak ama genelde 2 saatte vir 30 içiyor nu aralar çok nadir 60 daha önceden 75 80 içiyordu