Esra93 BebekEfe diğer uygulamaları kullanıyorum ama öyle büyük ürün göndermedim kargosu nasıl oluyor bilmiyorum
BebekEfe Derinvera13 Ben kraft hoppalayı sordum bir bayan yazmış , sizdeki ürün çok güzel ama bizi aşıyor malesef , çok teşekkür ederim
Derinvera13 BebekEfe cevabınız için ben teşekkür ederim zaten sanırım erkek çocuğunuz var pembe renk olduğu için de istememiş olabilirsiniz nacizane fikrim
BebekEfe Derinvera13 Yok pembe de olsa alırım Prego markaları begenıyorum , oğluma pembe gıydırmeyı de seviyorum, hatta eşime de. Renk takıntım yok yani ama fiyat bana yüksek şuan .
Derinvera13 Kiviefe kız için değil rengi yeşil ve pembe karışımı ama pembe çoğunlukta tercih meselesi oğlum olsa yine bu renk alırdım fiyat 225 e düşürdüm
Derinvera13 BebekEfe Kayseri de ben Kargo ile gönderebilirim sizin için en son 200 yapabilirim fiyatı inanın baya düşük sizde kullandıktan sonra satarsınız kullandığınız karınıza olur