Eğer ateşi çok çıkarsa kafası hariç bedenini ılık suyla yıkayın doktor öyle söylemişti. Alnına bez koymaktan daha etkili hem kafası ıslanmadığı için çok tepki vermez diye düşünüyorum. Bir de ince ve bol giyisiler giydirin, odanın sıcaklığı çok yüksek olmasın