Bebik_12
Ya yanında yatması bi yöne tehlikeli ama ben araya yatsık koyardım içiniz geçip bebeği allah korusun havasız bırakabilir siniz. Ama ben kara kışın ortasında doğum yapmıştım o yüzden mecbur kalmıştım kucagımda koynumda uyudu hep çünkü gerçekten soguktu sonrasında da hiç problem olmadı kendisi yatıp kalkıyor öyle beni deli gibi aramaz ama siz yanınızda yatarken aman dikkatli olun yinede yastık falan koyun dalarsınız gece uykusu bu belli olmaz