Bebik_12 hastanede ilk dogdugu zaman haric hiçbir zaman bebeğimle beraber uyumadim. 6.aya kadar anne yani yatakta kendi uyudu. 6.aya girmeden de odasını ayırdım, 7 ay olacak kendi odasında uyur herzaman. Bebegimle arabadaki yakınlıkta hep cok cok iyiydi. Yandaki yatakta yatınca bile sesten ( horultu, nefes alıp verme
yorgan veya yatakta dönme sesi) rahatsız olur gece cok defa kalkardı, kendi yatağında yaptığından beri cok daha derin uyuyor.