EsrAren ben Amazonda home office çalışıyorum. Benim işim raporlama yapmak yani çağrı falan cevaplamıyorum ama ekiple, yöneticilerimle falan toplantılara giriyorum. Doğurmama 1 ay kala işe kabul edildim, bebeğim 1 aylıkken de başladım yanımda biri yoksa inanılmaz zor geçiyor günler 8 ay oldu. Çalışmama lüksüm yok veya bakıcıya anaokuluna falan para verecek bütçem ve vicdanım da yok o yüzden idare ediyorum 🙈 en büyük şansım geceden raporlarımı hazırlayabiliyor olmam böylelikle gün bana kalıyor. Asla kolay değil home office çalışmak bebişe bakarken ama imkansız da değil. Umarım gönlünüze göre olur her şey 🙏🏻