EsrAren canim ben bebekle evden çalışma kısmına yorum yapayım dedim sadece, yani biri olması gerekli bakım için açısından çünkü tel görüşmesi vs yaparken ağlıyor vs zor oluyor diğer konularda bilgim yok benim kendi işim bebeğim iki yaşında ofise gidemediğim için evden devam ediyorum ama kendi isimken bile yanımda biri yoksa telefon vs görüşmelerinde zorlanıyorum